Buttler

Briefing

Nul tot honderd is vanaf het begin tot het eind betrokken bij de ontwikkeling van Buttler. Ontstaan vanuit een behoefte geldt hier letterlijk. We zijn gevraagd om het gehele merk inclusief producten te ontwerpen voor Buttler. Vanuit een blank stuk papier zijn we samen met de opdrachtgevers aan de slag gegaan om van Buttler een vernieuwend toiletmerk te maken. Buttler bezorgt een extra toevoeging binnen het toilet. Met de Keurige Krent-toiletpapierspray voeg je iets toe aan je dagelijkse toiletbezoek. Hiermee bevochtig je het droge toiletpapier en vervang je het vochtig toiletpapier, beter voor jezelf en voor je toilet. Tevens geeft de spray je een schoner en frisser gevoel bij het verlaten van het toilet. Om deze spray een handig plekje te geven heeft nul tot honderd een bij de hand houder ontworpen, die plek biedt voor het papier, de Keurige Krent-toiletpapierspray en je smartphone. Zo heb je alles bij de hand. Om de producten op een verrassende manier bij de klant te bezorgen heeft nul tot honderd een verpakkingslijn ontworpen die volledig aansluit bij de huisstijl van Buttler.

Resultaten

Voor Buttler heeft nul tot honderd het complete merk ontwikkeld. Begonnen met de naam, de merkwaarde, missie, visie & doelgroep. Deze hebben we vertaald naar een logo met daarbij een complete huisstijl, en dit geheel hebben we samengevoegd in een overzichtelijke brandguide. De producten zijn ook intern ontwikkeld en ontworpen door nul tot honderd. Begin 2018 wordt Buttler gelanceerd en blijft nul tot honderd nauw betrokken bij de marketing en strategie van het bedrijf. Samen gaan we voor het grote succes. Wij geloven in Buttler en de potentie van het bedrijf.